خدمات مرجع مجازی کتابخانه ملی این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که بتوانید بدون نیاز به حضور در محل کتابخانه نیازهای اطلاعاتی و پرسش های مرجع خود را با کارشناسان مرجع مجازی از طریق پست الکترونیکی، گفتگوی هم زمان (چت) و یا پیامک در میان گذاشته و پاسخ دریافت نمایید.
بسمه تعالی
خدمات مرجع مجازی #کتابخانه ملی این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که بتوانید بدون نیاز به حضور در محل کتابخانه نیازهای اطلاعاتی و پرسش های مرجع خود را با کارشناسان مرجع مجازی از طریق پست الکترونیکی، #گفتگوی هم زمان (چت) و یا پیامک در میان گذاشته و پاسخ دریافت نمایید.
لازم به ذکر است پاسخگویی به سوالات بر اساس منابع و امکانات موجود #کتابخانه_ملی و مطابق با خط مشی خدمات مرجع مجازی کتابخانه، صورت خواهد پذیرفت.
کتابداران مرجع در اولین فرصت پاسخ را برای شما ارسال خواهند کرد.
کاربر گرامی، چنانچه پرسش خود را از طریق پست الکترونیکی و یا پیامک با کتابداران مرجع مجازی در میان گذاشته اید، میتوانید با وارد کردن کد رهگیری در فرم پرسش از مرجع مجازی پس از گذشت 2 روز کاری برای پرسش پست الکترونیکی و یک روز کاری برای پرسش پیامکی پاسخ را مشاهده فرماييد. (روزهای تعطیل رسمی جزو روز کاری محسوب نمیگردد).
لینک:
https://www.nlai.ir/ask